Pozycjonowanie stron w Google to usługa, którą oferujemy do każdej tworzonej przez nas strony internetowej.
Jest oczywiste, że jednym z Twoich priorytetów powinno być znalezienie się jak najwyżej szczytu listy wyników wyszukiwania Google.
Z pasją dostarczamy innowacyjne usługi, które przekształcają marki w sukces.
Anita Walczak
Jako agencja interaktywna od ponad 15 lat zajmujemy się skutecznym pozycjonowaniem stron internetowych w Google. Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie, naszym celem jest zdobycie wysokiej pozycji w Google.
"Strona internetowa bez odpowiedniej optymalizacji, jest jak dom w lesie bez dróg prowadzących do niego."
Dzięki współpracy z największymi wydawcami na WhitePress mamy możliwość publikowania artykułów sponsorowanych.
Za pomocą marketingu treści budujemy widoczność w Internecie, dzięki czemu zdobywamy naturalne linki najwyższej jakości.
Wykorzystując narzędzia takie jak Senuto, Ahrefs, Semstorm, Majestic dokonujemy analizy konkurencji i przedstawiamy plan działania.
Optymalizacja struktury strony, treści oraz grafik. Wdrożenie Yoast Premium, oraz przyspieszenie prędkości strony.
Content is KING! Tworzymy treści na stronę zgodnie z zasadami SEO. Optymalizujemy nagłówki oraz content.
Firmy lokalne pozycjonujemy również w Mapach Google. Optymalizujemy wizytówkę Google Moja Firma.
Tworzymy wysokiej jakości treści i publikujemy artykuły sponsorowane na tematycznych blogach i serwisach regionalnych.
W każdym miesiącu pozyckujemy mocne linki do strony z domen o wysokim wskaźniku Page Rank. (katalogi, blogi, fora).
Zróbmy coś wspaniałego razem. Uzyskaj bezpłatny audyt strony.
Pozycjonowanie stron internetowych (SEO) to działanie, które ma na celu zdobycie wysokiej pozycji w wyszukiwarce Google. Pozycjonujemy ponad 200 stron klientów z różnych branż.
Pozycjonowanie lokalne strony w Google pozwala na dotarcie do klientów, którzy są zainteresowani produktami lub usługami w pobliżu Twojej lokacji (miasto, dzielnica, województwo).
Pozycjonowanie stron ogólnopolskie to zaawansowane działania SEO, które mają zapewnić wysoką pozycję w wyszukiwarce Google na ogólne frazy kluczowe. Pozycjonowanie ogólnopolskie ma na celu promowanie firmy jako lidera w branży na terenie całej Polski.
Pozycjonowanie strony w Google zawsze zaczynamy od audytu strony, następnie dobieramy słowa kluczowe i tworzymy treści pod SEO. Celem SEO nie jest wygenerowanie samego ruchu, ale ruchu, który może przynieść zysk. Podstawowym czynnikiem wpływającym na pozycję strony w wynikach wyszukiwania Google jest dopasowanie treści. Trafność możesz traktować jako pierwszy krok na drodze do “dołączenia do gry”.
Jako agencja interaktywna od ponad 15 lat zajmujemy się skutecznym pozycjonowaniem stron internetowych w Google.
DOSKONAŁA Na podstawie 53 opinii Monika Chmielewska2024-12-20Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Bardzo polecam agencję AW Projekt, strona została wykonana na najwyższym poziomie. Współpraca przebiegała miło i bardzo sprawnie :) Mikołaj Czernecki2024-12-10Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Polecam tą firmę! Strona internetowa została wykonana zgodnie z moimi oczekiwaniami. Monika Domagalska2024-11-15Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Współpraca bez zarzutu! Bardzo polecam agencję AW PROJEKT. Świetny kontakt z Panią Anitą, która prowadziła projekt. Jestem bardzo wdzięczna za praktyczne porady i starannie wykonaną pracę. Polecam każdemu :) piotr borowicz2024-10-09Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Współpraca z agencją AW PROJEKT przebiegła bardzo sprawnie i co najważniejsze, strona internetowa bardzo mi się podoba :) Miłosz Pawlak2024-07-03Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Z Panią Anitą można załatwić wszystko. Bardzo rzetelna i solidna firma. Strona wygląda lepiej niż to sobie wyobrażałem. Bardzo polecam! Marcin Budźko2024-05-10Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Zgłosiliśmy się do firmy AW Projekt w celu przygotowania nowej strony internetowej. Zlecenie przebiegło bardzo sprawnie, bardzo dobry i szybki kontakt a efekt finalny bardzo nam się podoba. Polecamy! Olga Katok2024-02-20Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Dziękuję za profesjonalną obsługę! Strona www wykonana wyśmienicie i zgodnie z najnowszymi trendami. Polecam! Warszawa Info2024-02-07Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Polecam! świetna agencja interaktywna, kreatywny zespół, nietuzinkowe pomysły, miła współpraca i doskonałe efekty :) Kuba Lassak2024-01-11Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Polecam bardzo tą firmę Artur Bukato2024-01-08Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google. Polecam, profesjonalna i szybka obsługa. Projekt strony www wyśmienity i nowoczesny. Dziękuje
Pozycjonowanie strony w Google to strategia SEO zorientowana na osiągnięcie wysokich pozycji w wyszukiwarce na wybrane słowa kluczowe. Przykładowe frazy ogólnopolskie to np. “strony internetowe”, “tworzenie sklepów internetowych”, “kampanie Google Ads”.
Pozycjonowanie strony w Google to proces długotrwały, natomiast osiągnięcie wysokiej pozycji w wyszukiwarce Google jest gwarancją pewnego sukcesu firmy.
Pozycjonowanie strony w Google to działanie na wielu płaszczyznach. Podstawą są wysokiej jakości treści na stronie, które odpowiadają prowadzonej przez Ciebie działalności. Wyszukiwarki internetowe zwracają baczną uwagę na treść strony. Jest to zrozumiałe – w końcu to treść decyduje o tematyce strony. Roboty indeksujące Google, zwane też Googlebotami wykonują szczegółową analizę słów i fraz, które pojawią się na stronie internetowej, a następnie tworzą mapę tych danych, której używają do oceny, czy wyświetlić daną stronę w rezultatach, gdy użytkownik wprowadzi odpowiadające tej tematyce zapytanie.
Drugim ważnym czynnikiem mającym wpływ na pozycję Twojej strony w wynikach wyszukiwania mają ilość i jakość prowadzących do niej linków zewnętrznych. Pozyskiwanie wartościowych linków zewnętrznych jest jednym z kluczowych działań w zakresie pozycjonowania strony w Google. Wpływ na pozycję mają też czynniki techniczne. Chodzi tu np. o szybkość wczytywania strony oraz jej responsywność.
Pozycjonowanie strony w Google zawsze zaczynamy od ustalenia do kogo strona jest kierowana. Przy definiowaniu strategii pozycjonowania Twojej strony będziemy brać pod uwagę następujące czynniki:
Pozycjonowanie strony w Google rozpoczynamy od wykonania audytu strony. Nasze raporty dostarczają danych o użytkownikach Twojej strony, informując o:
Większość użytkowników podświadomie zakłada, że wysoka pozycja w wynikach wyszukiwania Google jest oznaką autorytetu firmy. To przecież oczywiste, że firma nie znalazła by się w czołówce rankingu wyszukiwania, gdyby nie była najlepsza w swojej dziedzinie.
Poprawienie widoczności i przyciągnięcie odpowiedniego ruchu na Twoją stronę to dwa pierwsze kroki do sukcesu w SEO. Następny to pomiar korzyści wynikających ze zdobycia tego ruchu w celu dowiedzenia się, czy zostały osiągnięte podstawowe cele biznesowe. W przypadku niektórych przedsiębiorstw celem jest generowanie sprzedaży, zdobywanie potencjalnych klientów i wpływy z reklam. Niezależnie od tego, czy sprzedajesz produkty i usługi, czy reklamujesz markę, dobrze przygotowana strategia SEO powinna poskutkować wysokim zwrotem z inwestycji.
Pozycjonowanie strony w Google zawsze należy rozpocząć od audytu strony internetowej, który składa się z następujących czynności:
1. Analiza serwisu pod kątem optymalizacji w wyszukiwarce.
→ duplikacja wewnętrzna
→ duplikacja zewnętrzna
→ ilość treści do kodu strony
→ optymalne nasycenie treści słowami kluczowymi
→ optymalny rozkład słów kluczowych w treści
2. Analiza serwisu z wykorzystaniem narzędzia Google Search Console pod kątem ewentualnych nieprawidłowości.
Analiza obejmuje w szczególności takie raporty jak:
→ problemy dotyczące bezpieczeństwa
→ mapa witryn
→ tester pliku robots.txt
→ błędy indeksowani
→ ręczne działania
→ linki do Twojej witryny
→ analityka wyszukiwania, udoskonalenia HTML
3. Analiza statystyk w narzędziu Google Analytics:
→ audyt ogólny konta
→ analiza źródeł ruchu
→ analiza zachowania użytkowników
4. Analiza profilu linkowania domeny pod kątem:
→ elementów składowych profilu linków
→ rozkładu linków między podstronami docelowymi
→ stopnia dywersyfikacji kotwic linków (komercyjnych i niekomercyjnych)
→ rodzajów i typów linków
→ analizy i oceny jakości źródeł linków przychodzących
5. Keyword Research – analiza widoczności serwisu w wyszukiwarce Google oraz ewentualna modyfikacja pozycjonowanych słów kluczowych.
6. Analiza kodu serwisu i przygotowanie zaleceń optymalizacyjnych pod kątem optymalizacji w wyszukiwarce Google.
Przykładowe elementy analizy:
→ struktura serwisu
→ meta tagi Title
→ meta tagi Description
→ nagłówki H1-H6
→ linkowanie wewnętrzne
→ mapa serwisu
→ przekierowania 301
→ przekierowania canonical
→ stronicowanie
→ meta tagi Keywords
→ indeksacja – plik robots.txt
→ meta robots
→ przyjazne adresy URL
→ kod źródłowy
→ błędy 404
7. Test czasu ładowania stron.
8. Test optymalizacji mobilnej.
Jednym z najważniejszych elementów pozycjonowania strony w Google jest zdobywanie wartościowych linków z innych stron. Linki do strony nadal są ważnym czynnikiem branym pod uwagę przez wyszukiwarki internetowe. Za pomocą marketingu treści budujemy reputację i widoczność w Internecie, dzięki czemu zdobywamy naturalne linki najwyższej jakości.
Branżowe katalogi firm – dają możliwość utworzenia krótkiej wizytówki firmy, w której możemy zamieścić link do strony oraz dane teleadresowe.
Blog – jako uzupełnienie strony internetowej. Możemy publikować wartościowe treści związane z profilem działalności np w formie poradnikowej. W publikowanych postach możemy umieszczać linki wewnętrzne prowadzące to naszej strony.
Fora internetowe – grupy dyskusyjne gdzie internauci wymieniają się poradami i opiniami.
Media społecznościowe – aktywne działania w mediach społecznościowych, linki prowadzące do strony.
Artykuły sponsorowane – współpracujemy w platformami blogowymi takimi jak WhitePress. W ramach pakietu pozycjonowanie łódź publikujemy artykuły sponsorowane na zewnętrznych tematycznych blogach. Taka kampania marketingowa jest doskonałym sposobem na budowę reputacji w Internecie, przyciągniecie potencjalnych klientów oraz zdobycie wysokiej jakości odnośników do strony.
Treść wysokiej jakości to najważniejszy składnik potrzebny do osiągnięcia wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania.
Dzięki współpracy z największymi wydawcami takimi jak np. WhitePress mamy możliwość publikowania wpisów promujących naszych klientów. Artykuły sponsorowane są jednym z kluczowych działań z zakresu pozycjonowania strony w Google. W subtelny sposób promują Twoją firmę, wzmacniają pozycję oraz budują pozytywny wizerunek firmy. Artykuły sponsorowane zamieszczone na wysokiej jakości stronach czy blogach są też świetnym narzędziem do pozyskiwania wysokiej jakości linków zwrotnych.
W ramach działań z zakresu Content Marketingu zajmujemy się przygotowaniem artykułów oraz ich publikacją.
Wizytówka Google Moja Firma ma ogromny wpływ na pozycjonowanie strony. W ten sposób Google uwierzytelnia informacje o danej stronie. Dzięki wizytówce jesteśmy widoczni w wyszukiwarce i w Mapach Google. Klienci mogą zadawać pytania, wysyłać wiadomości, umawiać się na wizytę oraz dodawać komentarze o firmie. To wszystko podnosi wiarygodność firmy i wpływa bezpośrednio na jej pozycję w wynikach wyszukiwania.
Dane teleadresowe zawarte w wizytówce Google Moja Firma mają wpływ na pozycjonowanie strony na daną lokalizację. Dodatkowo umieszczony link do strony czy danego produktu kieruje klienta bezpośrednio na naszą stronę.
Oto co zyskujesz decydując się na pozycjonowanie strony w Google: