POZYCJONOWANIE w GOOGLE

Pozycjonowanie stron w Google

Pozycjonowanie stron w Google to  usługa, którą oferujemy do każdej tworzonej przez nas strony internetowej.
Jest oczywiste, że jednym z Twoich priorytetów powinno być znalezienie się jak najwyżej szczytu listy wyników wyszukiwania Google.

WordPress logo
Elementor PRO - logo
Woocommerce - logo
Yoast SEO - logo
Google Search Console - logo
Senuto_logo
Google Analytics - logo
seostation - logo
certyfikaty
Creative Director - Owner

Anita Walczak

CEO & founder

Z pasją dostarczamy innowacyjne usługi, które przekształcają marki w sukces.

Anita Walczak

POZYCJONOWANIE STRON W GOOGLE

Pozycjonowanie organiczne stron w Google

Jako agencja interaktywna od ponad 15 lat zajmujemy się skutecznym pozycjonowaniem stron internetowych w Google. Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie, naszym celem jest zdobycie wysokiej pozycji w Google.

"Strona internetowa bez odpowiedniej optymalizacji, jest jak dom w lesie bez dróg prowadzących do niego."

Content Marketing

Dzięki współpracy z największymi wydawcami na WhitePress mamy możliwość publikowania artykułów sponsorowanych.

Link building

Za pomocą marketingu treści budujemy widoczność w Internecie, dzięki czemu zdobywamy naturalne linki najwyższej jakości.

NASZA OFERTA

Pozycjonowanie stron internetowych w wyszukiwarce Google

Analiza działań konkurencji

Wykorzystując narzędzia takie jak Senuto, Ahrefs, Semstorm, Majestic dokonujemy analizy konkurencji i przedstawiamy plan działania.

Audyt SEO - raport

Optymalizacja strony

Optymalizacja struktury strony, treści oraz grafik. Wdrożenie Yoast Premium, oraz przyspieszenie prędkości strony.

PageSpeed-Insights

Tworzenie nowych treści

Content is KING! Tworzymy treści na stronę zgodnie z zasadami SEO. Optymalizujemy nagłówki oraz content.

pozycjonowanie w Google - copywriter

Pozycjonowanie w Mapach Google

Firmy lokalne pozycjonujemy również w Mapach Google. Optymalizujemy wizytówkę Google Moja Firma.

Pozycjonowanie strony w Google Maps

Artykuły sponsorowane

Tworzymy wysokiej jakości treści i publikujemy artykuły sponsorowane na tematycznych blogach i serwisach regionalnych.

pozycjonowanie Google - artykuły sponsorowane

Link building

W każdym miesiącu pozyckujemy mocne linki do strony z domen o wysokim wskaźniku Page Rank. (katalogi, blogi, fora).

Pozycjonowanie w Google - link building

POZYCJONOWANIE W GOOGLE

Pozycjonowanie w Google lokalne oraz ogólnopolskie

Pozycjonowanie stron internetowych (SEO) to działanie, które ma na celu zdobycie wysokiej pozycji w wyszukiwarce Google. Pozycjonujemy ponad 200 stron klientów z różnych branż. 

Pozycjonowanie lokalne stron w Google

Pozycjonowanie lokalne strony w Google pozwala na dotarcie do klientów, którzy są zainteresowani produktami lub usługami w pobliżu Twojej lokacji (miasto, dzielnica, województwo).

Pozycjonowanie ogólnopolskie stron w Google

Pozycjonowanie stron  ogólnopolskie to zaawansowane działania SEO, które mają zapewnić wysoką pozycję w wyszukiwarce Google na ogólne frazy kluczowe. Pozycjonowanie ogólnopolskie ma na celu promowanie firmy jako lidera w branży na terenie całej Polski. 

Pozycjonowanie strony w Google - wykres Google Analytics
Pozycjonowanie strony internetowej w Google
agencja interaktywna - warszawa
CENNIK

Pozycjonowanie SEO - organiczne

Mini

Małe miasto
750 Brutto
  • Ilość fraz: 5
  • Audyt strony SEO
  • Analiza działań konkurencji
  • Optymalizacja strony
  • Google Serch Console
  • Google Analytics
  • Tworzenie nowych treści
  • Pozycjonowanie w Mapach Google
  • SEO Copywriting
  • Pozyskiwanie linków: 10 / m-c
  • Artykuł sponsorowany
  • Prowadzenie bloga
  • Yoast Premium
  • Aktualizacja WordPress
  • Umowa na czas nieokreślony

Biznes

Duże miasto, województwo
1500 Brutto
  • Ilość fraz: 10
  • Audyt strony SEO
  • Analiza działań konkurencji
  • Optymalizacja strony
  • Google Serch Console
  • Google Analytics
  • Tworzenie nowych treści
  • Pozycjonowanie w Mapach Google
  • SEO Copywriting (5000)
  • Pozyskiwanie linków: 15 / m-c
  • Artykuł sponsorowany: 1 / m-c
  • Prowadzenie bloga
  • Yoast Premium
  • Aktualizacja WordPress
  • Umowa na czas nieokreślony

Premium

SEO lokalne oraz ogólnopolskie
od 2500 Brutto
  • Ilość fraz: bez limitu
  • Audyt strony SEO
  • Analiza działań konkurencji
  • Optymalizacja strony
  • Google Serch Console
  • Google Analytics
  • Tworzenie nowych treści
  • Pozycjonowanie w Mapach Google
  • SEO Copywriting (30000)
  • Pozyskiwanie linków: 20 / m-c
  • Artykuł sponsorowany: 2 / m-c
  • Prowadzenie bloga: 2 artykuły / m-c
  • Yoast Premium
  • Aktualizacja WordPress
  • Umowa na czas nieokreślony
SEO MAX

Każdy pakiet SEO zawiera

We wszystkich pakietach wykorzystujemy zaawansowane narzędzia SEO

logo-ahrefs
logo-google-analytics
logo-google-search-console
logo-google-tag-manager
logo-majestic
logo-screaming-frog
logo-semrush
logo-semstorm
logo-senuto
seostation-logo
Pozycjonowanie stron internetowych w Google
Agencja SEO - pozycjonowanie stron w Google
lat na rynku
0 +

OFERTA 2025

Profesjonalne pozycjonowanie stron w Google

Pozycjonowanie strony w Google zawsze zaczynamy od audytu strony, następnie dobieramy słowa kluczowe i tworzymy treści pod SEO. Celem SEO nie jest wygenerowanie samego ruchu, ale ruchu, który może przynieść zysk. Podstawowym czynnikiem wpływającym na pozycję strony w wynikach wyszukiwania Google jest dopasowanie treści. Trafność możesz traktować jako pierwszy krok na drodze do “dołączenia do gry”.

Strategia pozycjonowania strony w Google w 2025

CO NAS WYRÓŻNIA

Dlaczego warto pozycjonować stronę z nami

Pozycjonowanie stron w Google

Jako agencja interaktywna od ponad 15 lat zajmujemy się skutecznym pozycjonowaniem stron internetowych w Google.

Lat doświadczenia
0 +
Pozycjonowanych stron i serwisów internetowych
0 k+
Wykonanych stron i sklepów internetowych
0 k+
Dni to średni czas potrzebny na wykonanie strony
0

OPINIE W GOOGLE

Co mówią o nas klienci

CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA

Pozycjonowanie strony internetowej w Google - FAQ

Agencja interaktywna - AW PROJEKT

Masz pytania? Jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc!

Pozycjonowanie strony w Google to strategia SEO zorientowana na osiągnięcie wysokich pozycji w wyszukiwarce na wybrane słowa kluczowe. Przykładowe frazy ogólnopolskie to np. “strony internetowe”, “tworzenie sklepów internetowych”, “kampanie Google Ads”.

Pozycjonowanie strony w Google to proces długotrwały, natomiast osiągnięcie wysokiej pozycji w wyszukiwarce Google jest gwarancją pewnego sukcesu firmy.

Pozycjonowanie strony w Google to działanie na wielu płaszczyznach. Podstawą są wysokiej jakości treści na stronie, które odpowiadają prowadzonej przez Ciebie działalności. Wyszukiwarki internetowe zwracają baczną uwagę na treść strony. Jest to zrozumiałe – w końcu to treść decyduje o tematyce strony.  Roboty indeksujące Google, zwane też Googlebotami wykonują szczegółową analizę słów i fraz, które pojawią się na stronie internetowej, a następnie tworzą mapę tych danych, której używają do oceny, czy wyświetlić daną stronę w rezultatach, gdy użytkownik wprowadzi odpowiadające tej tematyce zapytanie.

Drugim ważnym czynnikiem mającym wpływ na pozycję Twojej strony w wynikach wyszukiwania mają ilość i jakość prowadzących do niej linków zewnętrznych. Pozyskiwanie wartościowych linków zewnętrznych jest jednym z kluczowych działań w zakresie pozycjonowania strony w Google. Wpływ na pozycję mają też czynniki techniczne. Chodzi tu np. o szybkość wczytywania strony oraz jej responsywność.

Pozycjonowanie strony w Google zawsze zaczynamy od ustalenia do kogo strona jest kierowana. Przy definiowaniu strategii pozycjonowania Twojej strony będziemy brać pod uwagę następujące czynniki:

  • co Twoja firma ma promować – skuteczne praktyki SEO wymagają pełnego zrozumienia zasad działania twojej branży
  • docelową grupę odbiorców
  • aktualną treść witryny – aby zdobyć pierwsze miejsce Twoja witryna musi zawierać wartościowe, nie publikowane nigdzie indziej treści, które odróżnią Cię od konkurencji
  • poziom konkurencji
  • obszar Twojej działalności.

 

Szczegółowa analiza Twojej strony

Pozycjonowanie strony w Google rozpoczynamy od wykonania audytu strony. Nasze raporty dostarczają danych o użytkownikach Twojej strony, informując o:

  • źródłach pozyskania ruchu (skąd pochodzą użytkownicy odwiedzający Twoją witrynę)
  • odbiorcach – potencjalnych klientach (kim są, czego szukają)
  • ich zachowaniu na Twojej stronie (co ich zainteresowało, gdzie klikali)
  • wpływie mediów społecznościowych na ruch na Twojej stronie
  • skuteczności Twoich działań promocyjnych

Większość użytkowników podświadomie zakłada, że wysoka pozycja w wynikach wyszukiwania Google jest oznaką autorytetu firmy. To przecież oczywiste, że firma nie znalazła by się w czołówce rankingu wyszukiwania, gdyby nie była najlepsza w swojej dziedzinie.

Poprawienie widoczności i przyciągnięcie odpowiedniego ruchu na Twoją stronę to dwa pierwsze kroki do sukcesu w SEO. Następny to pomiar korzyści wynikających ze zdobycia tego ruchu w celu dowiedzenia się, czy zostały osiągnięte podstawowe cele biznesowe. W przypadku niektórych przedsiębiorstw celem jest generowanie sprzedaży, zdobywanie potencjalnych klientów i wpływy z reklam. Niezależnie od tego, czy sprzedajesz produkty i usługi, czy reklamujesz markę, dobrze przygotowana strategia SEO powinna poskutkować wysokim zwrotem z inwestycji.

Pozycjonowanie strony w Google zawsze należy rozpocząć od audytu strony internetowej, który składa się z następujących czynności:
1. Analiza serwisu pod kątem optymalizacji w wyszukiwarce.

→ duplikacja wewnętrzna
→ duplikacja zewnętrzna
→ ilość treści do kodu strony
→ optymalne nasycenie treści słowami kluczowymi
→ optymalny rozkład słów kluczowych w treści

2. Analiza serwisu z wykorzystaniem narzędzia Google Search Console pod kątem ewentualnych nieprawidłowości.

Analiza obejmuje w szczególności takie raporty jak:

→ problemy dotyczące bezpieczeństwa
→ mapa witryn
→ tester pliku robots.txt
→ błędy indeksowani
→ ręczne działania
→ linki do Twojej witryny
→ analityka wyszukiwania, udoskonalenia HTML

3. Analiza statystyk w narzędziu Google Analytics:

→ audyt ogólny konta
→ analiza źródeł ruchu
→ analiza zachowania użytkowników

4. Analiza profilu linkowania domeny pod kątem:

→ elementów składowych profilu linków
→ rozkładu linków między podstronami docelowymi
→ stopnia dywersyfikacji kotwic linków (komercyjnych i niekomercyjnych)
→ rodzajów i typów linków
→ analizy i oceny jakości źródeł linków przychodzących

5. Keyword Research – analiza widoczności serwisu w wyszukiwarce Google oraz ewentualna modyfikacja pozycjonowanych słów kluczowych.

6. Analiza kodu serwisu i przygotowanie zaleceń optymalizacyjnych pod kątem optymalizacji w wyszukiwarce Google.

Przykładowe elementy analizy:

→ struktura serwisu
→ meta tagi Title
→ meta tagi Description
→ nagłówki H1-H6
→ linkowanie wewnętrzne
→ mapa serwisu
→ przekierowania 301
→ przekierowania canonical
→ stronicowanie
→ meta tagi Keywords
→ indeksacja – plik robots.txt
→ meta robots
→ przyjazne adresy URL
→ kod źródłowy
→ błędy 404

7. Test czasu ładowania stron.

8. Test optymalizacji mobilnej.

Jednym z najważniejszych elementów pozycjonowania strony w Google jest zdobywanie wartościowych linków z innych stron. Linki do strony nadal są ważnym czynnikiem branym pod uwagę przez wyszukiwarki internetowe. Za pomocą marketingu treści budujemy reputację i widoczność w Internecie, dzięki czemu zdobywamy naturalne linki najwyższej jakości.

Skąd pozyskujemy linki w ramach strategii link building:

Branżowe katalogi firm – dają możliwość utworzenia krótkiej wizytówki firmy, w której możemy zamieścić link do strony oraz dane teleadresowe.

Blog – jako uzupełnienie strony internetowej. Możemy publikować wartościowe treści związane z profilem działalności np w formie poradnikowej. W publikowanych postach możemy umieszczać linki wewnętrzne prowadzące to naszej strony.

Fora internetowe – grupy dyskusyjne gdzie internauci wymieniają się poradami i opiniami.

Media społecznościowe – aktywne działania w mediach społecznościowych, linki prowadzące do strony.

Artykuły sponsorowane – współpracujemy w platformami blogowymi takimi jak WhitePress. W ramach pakietu pozycjonowanie łódź publikujemy artykuły sponsorowane na zewnętrznych tematycznych blogach. Taka kampania marketingowa jest doskonałym sposobem na budowę reputacji w Internecie, przyciągniecie potencjalnych klientów oraz zdobycie wysokiej jakości odnośników do strony.

Treść wysokiej jakości to najważniejszy składnik potrzebny do osiągnięcia wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania.

Dzięki współpracy z największymi wydawcami takimi jak np. WhitePress mamy możliwość publikowania wpisów promujących naszych klientów. Artykuły sponsorowane są jednym z kluczowych działań z zakresu pozycjonowania strony w Google. W subtelny sposób promują Twoją firmę, wzmacniają pozycję oraz budują pozytywny wizerunek firmy. Artykuły sponsorowane zamieszczone na wysokiej jakości stronach czy blogach są też świetnym narzędziem do pozyskiwania wysokiej jakości linków zwrotnych.

W ramach działań z zakresu Content Marketingu zajmujemy się przygotowaniem artykułów oraz ich publikacją.

Wizytówka Google Moja Firma ma ogromny wpływ na pozycjonowanie strony. W ten sposób Google uwierzytelnia informacje o danej stronie. Dzięki wizytówce jesteśmy widoczni w wyszukiwarce i w Mapach Google. Klienci mogą zadawać pytania, wysyłać wiadomości, umawiać się na wizytę oraz dodawać komentarze o firmie. To wszystko podnosi wiarygodność firmy i wpływa bezpośrednio na jej pozycję w wynikach wyszukiwania.

Dane teleadresowe zawarte w wizytówce Google Moja Firma mają wpływ na pozycjonowanie strony na daną lokalizację. Dodatkowo umieszczony link do strony czy danego produktu kieruje klienta bezpośrednio na naszą stronę.

Oto co zyskujesz decydując się na pozycjonowanie strony w Google:

  • zdobędziesz nowych klientów co bezpośrednio wpłynie na wzrost dochodów Twojej firmy
  • regularne wejścia na stronę przez 24 godziny na domę i 365 dni w roku
  • wzrost dochodu firmy o kilkaset procent w ciągu pierszego roku
  • zyskasz stabilność finansową i spokojny sen
  • przestaniesz się martwić o niską sprzedaż
  • wyróżnisz się na tle konkurencji i zbudujesz pozycję lidera w branży